marți, 12 mai 2009

DEZAMAGIRE

Unde-i viata, unde e in pana mea?
Acu sta si ea la colt cu votca?
Sta cum stau eu, fara sa gandesc?
Viata mea sta in timp ce eu stau si putrezesc...
Intrebarea e de ce? Si pe tine te intreb
Ce-ai facut...Cand le-ai facut...erai intreg?
Mai esti tu ala cu care ma iubeam?
Nu mai esti. si nici n-ai fost.
Dar nu credeam
Ca o sa stau vreodata fara sa te am.
Dar aici s-a ajuns
Au fost multe, nu s-au spus
Dar cineva acolo sus
Vede, stie ca te-ai dus...
Te-ai dus baiete ... rau de tot
Si o sa-ti vina randu odata
Sa plangi cum a plans pentru tine o fata.
Cu lacrimi de iubire ma baiatule
Nu de-alea false care-mi mie jurau iubire.

De ce a fost asa? ce n-am facut bine
Oare te gandesti la mine?
Hai gandestete bine
A fost iubire? Hai zi daca te tine...


Vezi ce ma faci sa scriu, sa simt pentru tine?
Tot ce am simtit vreodata iti dau acuma...TzINE!
N-am nevoie de minciuni, de fata ta inocenta,
De aceeasi replica latenta.
Oare pot sa traiesc fara al tau unic TE IUBESC?
am sa incerc
Nu am de ales..decat sa traiesc.
Ce am iubit eu a fost un om de cacat
De mine, de ea, de nimeni nu ti-a pasat
Ai calcat pe toate in mortii matii
Ai facut din oameni mortii vii
Ai fost iubire si n-ai fost nimic
Ai fost dragoste, poate un pic
Mi-ai facut cel mai mare bine
S apoi l-ai transformat in rau
Mi-ai aratat ce a fost frumos
Dar apoi ai zis:"nu mai e...A FOST"
Tot ce stiu e ca tot rau' se aduna
Si ce-i mai rau pentru tine e..
Ca rau' la tine-n suflet o sa ramana.
Chipu ala mincinos o sa insemne pt multe deacuma
Un baiat frumos.
Dar prea multa tradare se ascunde sub tine
Si imi pare rau pt alea care o sa ajunga ca mine.
Perfectiunea e la suprafata la fel ca dragostea si lacrimile...
S****, juramintele.
La sfarsitu zilei stii cine ramane?
Tu si Dumnezeu...Si stii ce-ti va spune??
NIMIC. O sa te lase in lumea ta bolnavicioasa
Pt ca nici Lui de oameni ca tine nu ii pasa

De ce a fost asa? ce n-am facut bine
Oare te gandesti la mine?
Hai gandestete bine
A fost iubire? Hai zi daca te tine...


Unde pot eu sa ma ascund?
Sa va las sa traiti a voatsra poveste trista
Si eu sa ma bucur ca a mea nu mai exista.?
As vrea sa plec, sa fug, sa nu mai vad vreodata
Sa nu mai simt ce am simtit odata.
Ce scriu acum e doar durere. dar nu-i nimic.
Ai sa vezi ce te asteapta...Stai un pic;)
Tot ce sunt eu acum imi arata
Ca drumul meu e drumul bun.
Ca Dumnezeu e mare. sunt fata Lui
Si ma trateaza ca atare.
Tu juri in van in mortii matii de guvide...
Nici nu stii, nici nu te intrebi... oare e bine?
E bine sa ma joc cu inimi?
e bine sa ma cac pe vieti?
A mea e bine daca ai vreo indoiala..
Sunt bine wa ...
Si stiu ca nimic nu-i la intamplare
Nici ce scriu aici nu e tare.
Nu scriu pentru voi, nici macar pentru mine
Si nici nu ma face sa ma simt mai bine.
Nu stiu ce vreau acu de la viata...
Stii tu vorba.. Tot ce vreau de la viata intr-o viata...e inc-o viata
Da n-o vreau pe a ta... Si nici nu-ti vreau mila.
Fa ce vrei arata ce poti
Ca intr-o luna, doua oricum o sa vada toti
Ce esti tu, ce va fi ea..
Ce-am fost eu si ce-i iubirea.

De ce a fost asa? ce n-am facut bine
Oare te gandesti la mine?
Hai gandestete bine
A fost iubire? Hai zi daca te tine...

Pana mea...
Stii ce e curat in toata asta?
Constiinta mea.
Si am sa raman cu ea...
Pana o sa vina altu si o sa imi zica ca astai iubirea
Si eu n-am sa-l cred si-am sa pierd fericirea
Am s-o pierd ca niste ochi mi-au zis odata
Ca ma iubesc, ca pt ei sunt lumea toata.

Dar acum tot ce fac e sa zambesc.
Surprinzator e ca.. nu vreau sa te ranesc...
Vreau sa fiu cum sunt acum
Un om normal.. nici rau nici bun
Sunt doar eu ..plosca
Si-s tot aici daca ai sa vrei sa faci a mia oara treaba
Sa plangi sa te intorci din drum...
Sa faci din inima unei fete scrum
Sunt aici dar nu pentru tine.
Si tu stii mai bine decat sa te intorci la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu